Blogi Orange Polska

Jesteś dziennikarzem? Odwiedź też Biuro Prasowe Orange Polska

Tydzień na bonusowe doładowanie

53

Prosiliście o oddzielny wpis na temat aktualnej, globalnej promocji doładowań, dlatego szybko nadrabiam zaległości. Od dziś do 5 lipca br., obowiązuje ona dla wszystkich klientów ofert prepaid i mix. Każdy, kto w tym czasie doładuje się za 50 zł otrzyma 25 zł na konto promocyjne. Ważność bonusa to 93 dni. Skorzystanie z promocji nie wymaga wysłania SMS-a, ani nie ma żadnej innej formy rejestracji. Bonus dostaniecie automatycznie. Promocja dotyczy doładowań zrealizowanych w dowolny sposób, z wyłączeniem zasileń: za punkty Profit i w ramach usług Doładowanie Konta z Telefonu z Rachunkiem oraz Przelew.

komentarze (53)

  • michael (188.33..**) .

    Wojtku, ile macie czasu na zmianę taryfy z abonamentu na kartę? Jest to określone jakimś regulaminem czy nie? A jak nie to ile czasu na tą zmianę potrzebuje Orange?

    michael, 29 Czerwca 2009 15:03

  • Maksiuu (83.25..**) .

    Wojtku a co z ankietą MMSG? Kiedy otrzymam bonus 20 zł?:)

    Maksiuu, 29 Czerwca 2009 16:19

  • rmati1 (188.33..**) .

    A jak się ma sprawa z orange music?

    rmati1, 29 Czerwca 2009 16:20

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Maksiuu i Mati zlitujcie się nade mną. Dziś już odpowiadałem dokładnie na takie same pytania. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 29 Czerwca 2009 16:22

  • dzwoniec (87.205..**) .

    Drogi Rzeczniku, jeszcze jedno pytanie mam dziś. Z tego co pamiętam to limit posiadania środków na koncie promocyjnym to 500zł, czy jest jakiś limit dla konta podstawowego ? Ostatnio kupiłem dużo doładowań w internecie i chciałem mieć pewność, czy coś muszę sprzedać czy też nie od razu.

    dzwoniec, 29 Czerwca 2009 16:22

  • promo no limit (83.175..**) .

    ja mam na koncie promocyjnym grubo ponad 600 zł. na glownym mialem ok. 2000. i na pewno nie byly to zadne rekordowe kwoty.
    moim zdaniem nie ma limitow, ale niech sie wypowie rzecznik.

    promo no limit, 29 Czerwca 2009 16:28

  • Maksiuu (83.25..**) .

    Rozumiem Wojtu, że jesteś pewnie zmęczony ale czytałem twoje wypowiedzi dzisiejsze i nie zlanazłem nic o MMSG:(

    Maksiuu, 29 Czerwca 2009 16:30

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    "Przenoszenie miraży" ostatni mój komentarz.

    Wojtek Jabczyński, 29 Czerwca 2009 16:32

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Limit doładowań konta podstawowego przez doladowania.orange.pl wynosi 500 zł na miesiąc. Reszta limitów uzależnionych jest od kanału doładowania. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 29 Czerwca 2009 16:36

  • Maksiuu (83.25..**) .

    Dziękuję bardzo Wojtku. Nie zauważyłem tego wpisu, gdyż tak daleko nie zaglądam:) Wydaje mi sie, że ankieta daleko odbiega od regulaminu.

    Maksiuu, 29 Czerwca 2009 16:37

  • Ogonek (213.199..**) .

    Panie Wojtku dzwoniec pytał chyba nie o limity doładowań tylko czy są i jakie limity kont podstawowego i promocyjnego. Czy może na nich mieć np 5000zł

    Ogonek, 29 Czerwca 2009 16:51

  • (89.79..**) .

    Witam Panie Wojtku.
    Mam takie pytanie.
    Czy jeśli kupię doładowanie o wartości 50zł z promocją 20% więcej na Poczcie Polskiej i tym doładowaniem doładowałbym konto wysyłając kod pod numer 8006 to czy otrzymałbym też dodatkowo 25zł do Orange z aktualnej promocji 25 za 50?
    Z BOK Orange otrzymałem informację, że niestety te dwie promocje się nie łączą ale:

    W regulaminie pisze coś takiego:

    dodatkowe informacje:
    10. Promocja łaczy sie z innymi ofertami i usługami promocyjnymi dostepnymi w ofercie, z której Uzytkownik
    korzysta, chyba ze warunki danej oferty lub usługi stanowia inaczej.
    a. w czasie obowiazywania Promocji doładowania na kwote 50 zł realizowane w ramach promocji
    doładowan w Poczcie Polskiej (doładowania SMS-em pod bezpłatny numer 8006) beda skutkowały przyznaniem
    bonusa zgodnie z Promocja tj. w wysokosci 50%.

    , 29 Czerwca 2009 17:56

  • Matraxo (77.254..**) .

    @Wojtku, dziękuję za spełnienie mojej prośby i napisanie osobnego newsa o promocji. @dzwoniec poruszył dość ciekawą kwestię,a więc jaki górny limit może osiągnąć nasze konto główne i promocyjne? Do jakiej wartości mogą kumulować się środki na w/w kontach? Czy jest to na zasadzie "jak w banku", ile masz wpływu tyle na koncie bez ograniczeń?

    Matraxo, 29 Czerwca 2009 17:57

  • Matraxo (77.254..**) .

    @Ogonek-masz jasno napisane w regulaminie " w czasie obowiazywania Promocji doładowania na kwote 50 zł realizowane w ramach promocji doładowan w Poczcie Polskiej (doładowania SMS-em pod bezpłatny numer 8006) beda skutkowały przyznaniem bonusa zgodnie z Promocja tj. w wysokosci 50%". W czym problem?

    Matraxo, 29 Czerwca 2009 18:00

  • Ogonek (213.199..**) .

    Matraxo to nie moje pytanie i masz racje Wtedy będzie %)% zamiast 20%.

    Ogonek, 29 Czerwca 2009 18:03

  • Ogonek (213.199..**) .

    miało być : Matraxo to nie moje pytanie i masz racje Wtedy będzie 50% zamiast 20%.

    Ogonek, 29 Czerwca 2009 18:05

  • Pawcio (89.79..**) .

    Matrakso: To ja pisałem z IP: 89.79.67.225
    Jak napisałem do BOK w tej sprawie to odpisali ni, że nie można łączyć tych promocji co jest sprzeczne z regulaminem.

    Pawcio, 29 Czerwca 2009 18:06

  • Pawcio (89.79..**) .

    Chodzi mi o to czy oprócz 20% będzie również 50%

    Pawcio, 29 Czerwca 2009 18:07

  • Ogonek (213.199..**) .

    @Pawcio opieraj się na regulaminie w BOK nie zawsze mówią to co powinni niestety.

    Ogonek, 29 Czerwca 2009 18:09

  • (89.79..**) .

    Bo 20% jest na pewno ale czy potem otrzymałbym też 50% czyli w sumie 35zł (10zł z 20% + 25zł z 50%).

    , 29 Czerwca 2009 18:10

  • Pawcio (89.79..**) .

    Ogonek: OK ale już mam taki mętlik, że nie wiem co jest prawdą a co nie hehe

    Pawcio, 29 Czerwca 2009 18:11

  • Ogonek (213.199..**) .

    Pawcio z zapisu wynika że zamiast 20% otrzymasz 50% czyli tak jak byś skorzystał tylko z "Bonus 50% za 50zł!". Przynajmniej ja tak rozumiem ten zapis: "a. w czasie obowiązywania Promocji doładowania na kwotę 50 zł realizowane w ramach promocji doładowań w Poczcie Polskiej (doładowania SMS-em pod bezpłatny numer 8006) będą skutkowały przyznaniem bonusu zgodnie z Promocja tj. w wysokości 50%."

    Ogonek, 29 Czerwca 2009 18:17

  • Pawcio (80.148..**) .

    Ogonek: No w sumie fakt.

    Pawcio, 29 Czerwca 2009 18:26

  • pid (79.190..**) .

    A co jeśli doładuję 100 zł? Nigdzie nie ma tej informacji.
    Ciekawe - jeśli doałduję za 50 zł to rozmowy są droższe niż przy doładowaniu za 100 zł. Ja rozumiem, że Orange to nie Caritas, ale macie ludzi za idiotów? Poza marketingiem i ponad marketingiem jest jeszcze człowiek, nieprawdaż?

    pid, 30 Czerwca 2009 07:40

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Pid do doładowania za 100 zł dostajesz zawsze ekstra 10 zł do wykorzystania. Oznacza to, że już na wstępie jesteś do przodu, bo przy 50 zł tego nie masz. Dla OPOP i OM stawki są takie same niezależnie, czy doładowujesz się za 50, czy 100 zł. W NOG niewielka różnica jest tylko w połączeniach, sms i mms wewnątrz sieci Orange. Off net jest bez zmian. Ponadto pamiętaj proszę, że promocyjne doładowania rządzą się swoimi prawami. To nie jest standardowa oferta. Być może inna promocja będzie dotyczyła doładowań za 100, czy 200 zł. Dlatego nie sądzę, aby w tym wypadku ktoś zasłużył na nazwanie go idiotą. Zresztą patrząc na dotychczasowe komentarze i doświadczenia promocyjne doładowania cieszą się pozytywnym zainteresowaniem. A na koniec proszę jeszcze abyś na przyszłość nie używał obraźliwych słów, bo będę zmuszony kasować taki wpis. Miłego dnia.

    Wojtek Jabczyński, 30 Czerwca 2009 08:18

  • pid (79.190..**) .

    William Shakespeare to chyba ulubiony pisarz marketingowców ("słowa słowa słowa") :)
    Oczywiście tych światlejszych.
    W każdym razie gratuluję ruchu, bo przy marnej konkurencji zawsze taka promocja jest godna uwagi.
    I jeszcze jedno - Panie Wojciechu - nie zrozumiał Pan tego co napisałem.
    Życzę jak najlepszej konkurencji bo to dobre na Klienta, a jak Klient jest zadowolony to i firma więcej zarabia.
    Pozdrawiam.

    pid, 30 Czerwca 2009 08:34

  • Pawcio (89.79..**) .

    Panie Wojtku to z tym doładowaniem jest tak jak napisał Ogonek?

    Pawcio, 30 Czerwca 2009 11:19

  • Hans1054 (87.205..**) .

    Panie Wojtku Dlaczego doładowanie telefonu z rachunkiem jest wykluczone z tej promocji. Już rozumiem że doładowanie za punkty profit ale żeby z telefonu abonamentowego ta promocja nie była dostępna dlaczego?? A tak jakby była dostepna to ktoś mógłby skorzystać nawet 70% bo 50% gratis za doładowanie +20% za doładowanie telefonu z rachunkiem. Panie Wojtku się to kumuluje a nie żeby tylko i wyłacznie wyłaczać z promocji doładowanie telefonu z rachunkiem.

    Pomysli pan nad tym??

    Hans1054, 30 Czerwca 2009 11:31

  • Ogonek (213.199..**) .

    Panie Wojtku popieram Hans1054. Od dawna zastanawia mnie dlaczego promocje doładowań nie łączą się z usługą „Doładowanie Konta z Telefonu z Rachunkiem”. Orange płaci za dystrybucje kart zdrapek, wydruków z terminali, zapewne za doładowania z kont bankowych również. Za doładowanie z tel z rachunkiem nie ponosi dodatkowych kosztów a cała operacja to przyznanie doładowania i doliczenie do faktory. Wiem że dostajemy za te doładowania 20% gratis pewnie właśnie za nie ponoszenie kosztów, ale dlaczego płacąc tyle samo co za zdrapki i itd. nie możemy uczestniczyć w innych promocjach?.

    Ogonek, 30 Czerwca 2009 13:30

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Hans1054 przekażę Twoje sugestie do twórców promocji. Pozdrawiam z Poznania

    Wojtek Jabczyński, 30 Czerwca 2009 13:36

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Jeszcze kilka zdań o limitach, o które pytaliście. W przypadku konta głównego wszystko zależy od sposobu doładowania. Polecam lekturę naszej strony http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_charge?category=PREPAID_CHARGE&stamp=1246347033060 Jeżeli dany sposób doładowania może dawać choćby małą możliwość nadużyć np. wymaga podania numeru karty kredytowej, to jest limit doładowań na konto główne. W przypadku tradycyjnych sposobów doładowania, takich jak krótki kod *125* 14-cyfrowy kod# [zadzwoń] takich limitów nie ma.
    Z kolei jeżeli chodzi o konto promocyjne, to limit za każdym razem zależy od promocji w ramach której przyznawany jest bonus.

    Wojtek Jabczyński, 30 Czerwca 2009 13:45

  • Ogonek (213.199..**) .

    Panie Wojtku źle Pan zrozumiał pytanie o limity. Nie chodzi o limity jakie są podczas realizowania doładowania, tylko ile środków możemy zgromadzić na kontach. Czy możemy środki na koncie głównym i promocyjnym dodawać bez żadnych ograniczeń i uzbierać tam dowolna sumę?.

    Ogonek, 30 Czerwca 2009 14:10

  • klient orange (89.230..**) .

    Panie Wojtku, zastanawiam sie czy przejsc do konkurencji ze swoim numerem co mam w orange od 10lat, jest to oferta na karte... powodem jest waznosc numeru na wychodzace... czy orange planuje wprowadzic roczny okres waznosci za doladowanie np 25zl... w p..y jest za 5zl ale i za 25 tez by bylo, bo bezsensu tak pamietac co 3mies o doladowaniu, a roznie sie rozmawia...

    klient orange, 30 Czerwca 2009 15:58

  • PiotrB (83.11..**) .

    Dzisiaj dzwoniłem do BOKu bo nie otrzymałem z winy Orange dodatkowych 25 zł z promocja 50% za 50 zł w ciągu 24 godzin. Konsultantka doładowała mi konto za 25 zł. Upomniałem się o zwrot kosztów za połączenie to jest 1 zł na konto główne. Zwróciła mi 1 zł na promocyjne. Czy może pan panie Wojtku coś zrobić żeby ta złotówka została mi zwrócona?

    PiotrB, 30 Czerwca 2009 16:28

  • marikon (85.222..**) .

    czy te 50% wiecej jest nadal tylko do orange i stacjonarne??

    marikon, 30 Czerwca 2009 16:30

  • Ogonek (213.199..**) .

    @marikon Tak

    Ogonek, 30 Czerwca 2009 16:43

  • Hiber (83.24..**) .

    @PiotrB, zawsze mozesz poprosic orange, aby przelalo Ci kaske na konto glowne przekazem pocztowym, tudziez money transfer z western union . Ewentualnie czytelnicy bloga moga zrobic jakas zrzutke :)

    Hiber, 30 Czerwca 2009 16:53

  • Hans1054 (87.205..**) .

    Panie Wojtku czy istnieje taka możliwość że w trakcie promocji 50% więcej zmieni sie regulamin na lepsze to znaczy że z regulaminu wycofa się zapis że promocja nie dotyczy doładowania telefonu z rachunkiem??

    A może dopiero zostanie to uwzględnione w innej promocji??

    Prosze o odpowiedź

    Hans1054, 30 Czerwca 2009 22:38

  • Matrax (77.254..**) .

    @PiotrB - nie obraź się ale na miejscu tej pani zwrócił bym Ci ale do słuchawki :):) Ludzie, XXI wiek, jako chyba jedyny operator Orange w ogóle zwraca koszty połączenia w uzasadnionych wypadkach a tu taki lament. Masz NOG to podaj numer, doładuje Ci za 5zł "w prezencie" tylko najpierw Ty doładuj 100zł żeby mieć najniższe stawki :):):)

    Matrax, 01 Lipca 2009 10:28

  • Cezar (77.253..**) .

    Wojtku, dlaczego nie ma jeszcze aktualnych cenników usług w roamingu w ofertach na kartę? Mamy już 1.07.2009, a cenników ciągle nie ma. Macie bardzo kiepską organizację pracy, bo prawie we wszystkim nie potraficie się wyrobić na czas. Proszę o interwencję w tej sprawie i już więcej bez takich numerów proszę! Chcecie być liderami rynku, czy nie? Jedziecie na wozie, czy pod wozem?

    Cezar, 01 Lipca 2009 10:55

  • Ogonek (213.199..**) .

    Matrax Odnośnie zwracania kosztów połączeń masz rację że zwracają aż raz mi się zdarzyło i to dlatego że zażądałem. Dzwoniąc po kilka razy w jednej sprawie w miesiącu można wydać trochę pieniędzy jeszcze nic nie załatwić. Chodzi w tym wypadku o 1zł ale tych złotówek się nazbiera. Ja jestem zdania że płacimy siecią abonament, doładowując konta wsparcie techniczne powinno być w tym zapewnione. Jednak z drugiej strony rozumiem wprowadzenie takich opłat, ludzie dzwonią o proste rzeczy które są na stronie operatora bo nie chce im się znaleźć Dlatego ja proponuje reklamacje składać na email traw dłużej ale zawsze odpowiadano mi i to na piśmie. Na BOK dzwonię tylko w ostateczności. Zauważcie że Orange pobiera 1zł a Plus już od dziś za BOK 1.95żł, automatyczne biuro 0.95zł to już przegięcie troszkę.

    Ogonek, 01 Lipca 2009 11:13

  • bamse (83.24..**) .

    Cezar, nie gorączkuj się tak ;) Cenniki już przecież wiszą na stronie. Masz dokładny link
    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/3802/3893537.pdf


    bamse, 01 Lipca 2009 12:24

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Hans1054 nie ma szans, aby regulamin zmienił się w trakcie trwania promocji. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 01 Lipca 2009 15:18

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Klient Orange nie planujemy, aby zwłaszcza na niższych nominałach doładowań wydłużyć termin na rozmowy wychodzące na 12 miesięcy. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 01 Lipca 2009 15:51

  • Marcin (87.204..**) .

    Wojtku, przyznam, że jesteś moją ostatnią nadzieją. Od niedzieli rano gdy przeszedłem z abonamentu na Nowe Orange Go. Następnie zleciłem migrację do Orange POP. Do chwili obecnej system przetwarza tę zmianę, problem jest zgłoszony w dziale technicznych, konsultanci obiecują oddzwonić by poinformować mnie o postępie rozwiązywania problemu, czego potem nie robią, a ja płacę maksymalne stawki w NOG bo nie chcę przed zmianą doładowywać tel największym nominałem. Straciłem już wszelką nadzieję i jestem bardzo rozgoryczony faktem, że tak prosta zmiana wymaga tyle zachodu. Nie wiem czy mogę prosić Cię o interwencję, czy ew. o wyjaśnienie o co chodzi. Pozdrawiam

    Marcin, 01 Lipca 2009 19:04

  • damian (87.116..**) .

    A kiedy nowa oferta Orange Music? Są wakacje a o nowej ofercie nic nie słychać. Play wprowadził nowe pakiety internetowe co prawda do abonamentu a co z Orange? Dalej będziecie uważali, ze internet w telefonie to zło konieczne? Pozdrawiam i czekam aż dostaniemy pakiety chociaż takie jak w simplusie ale z rozliczaniem do do 1 bajta:))

    damian, 01 Lipca 2009 21:19

  • klient orange (89.230..**) .

    dziekuje za odpowiedz! szkoda ze nie planujecie, poniewaz jak mam zero na koncie to moge odbierac przez 12mies i kiedy zajdzie potrzeba to doladuje za 5zl...
    wiec uwazam ze korzystniej jest wprowadzic np za 50zl waznosc polaczen wychodzacych na caly rok! czemu play ma byc lepszy od was??? ja tego nie rozumiem... przy darmowej migracji do innego opa to wszyscy zaczna uciekac.... szkoda, ale rynek rzadzi sie swoimi prawami... pozdrawiam

    klient orange, 03 Lipca 2009 15:41

  • Hans1054 (77.253..**) .

    Panie Wojtku to jak następna promocja będzie dostępna to nie będziecie wykluczać doładowania telefonu z rachunkiem?? Przychylicie sie do mojej prośby aby promocje jakie organizujecie łaczyły sie z doładowaniem z telefonu z rachunkiem??

    Bardzo proszę o odpowiedź

    Hans1054, 03 Lipca 2009 16:37

  • elexis (79.162..**) .

    Do Marcina: Miałem to samo miesiąc temu. Po przejściu z abonamentu na kartę nie można zmienić oferty z OPOPa na NOG lub odwrotnie bez wielokrotnych interwencji w salonach firmowych czy BOKu. Wysłałem kilkadziesiąt SMSów w celu zmiany taryfy (w obydwie strony, żeby sprawdzić, czy problem jest rozwiązany) , napisałem kilkadziesiąt maili reklamacyjnych, dostałem kilkadziesiąt odpowiedzi, że wszystko jest w porządku, chociaż nie było. Za każdym razem zmiana trwała 3-4 dni i dopiero po wielu monitach były jakieś efekty. Nie pomogło nawet powoływanie się na Rzecznika, który na swoim blogu stwierdził, że zmiana taryfy, to kwestia JEDNEGO SMSa. Powinieneś zażądać różnicy między cenami połączeń NOG i OPOP, a także za ewentualne połączenia z BOK. Przynajmniej z tym nie miałem problemu.

    elexis, 03 Lipca 2009 16:51

  • (213.17..**) .

    Do elexis: Udało się w końcu zmienić tę taryfę. Jak się okazuje jest to niezwykle zaawansowana kwestia techniczna, a rozwiązywanie tego problemu trwało 4 i pół dnia.... Konsultant, który w końcu to załatwił zrobił to w 5 minut dzwoniąc do działu technicznego, czego wszyscy wcześniej nie chcieli lub nie mogli zrobić. Otrzymałem zwrot za połączenia do BOK. O różnicę w kosztach rozmowy nie będę się zwracał, bo i tak w międzyczasie doładowałem Pleja na rezerwowym fonie widząc co się święci, więc miałem esy za darmo, bez łachy. Polecam działowi technicznemu małą refleksję nad ich systemem. Przyznam szczerze, że byłem o krok od zmiany operatora. Póki co jestem w Orange. Póki.

    , 03 Lipca 2009 19:41

  • Vaka (91.193..**) .

    Cezar cennik usług w roamingu był odświeżany 01.07 - - czyli zgodnie z zapowiedzią.

    Vaka, 03 Lipca 2009 20:34

  • elexis (79.162..**) .

    Do Marcina: A spróbuj teraz wrócić do NOG. Znowu będziesz musiał czekać 4 dni.

    elexis, 04 Lipca 2009 10:54

  • Marcin (213.17..**) .

    Do elexis: Nie ma mowy:) Kupiłem już pakiety. Wierzę Ci, że są problemy. Pytanie jak długo nasze konta będą naznaczone jakimś syndromem "poabonamentowym". A że jest to jakiś większy problem, to nawet konsultanci o tym mówili.

    Marcin, 04 Lipca 2009 15:32

Dodaj komentarz