Blogi Orange Polska

Jesteś dziennikarzem? Odwiedź też Biuro Prasowe Orange Polska

Środy z Orange od 22 kwietnia

84

Przykro mi, że dalej nie mogę dać Wam informacji, na którą najbardziej czekacie, ale póki co jak zapowiadałem kilkanaście dni temu, ruszamy z akcją Środy z Orange - start 22 kwietnia. Teraz więcej szczegółów. Od jutra wystarczy wysłać sms o treści FILM na numer 241, aby otrzymać unikalny kod, który pokazany w kasie każdego z kin Cinema City i Orange Imax upoważni do kupienia dwóch biletów w cenie jednego. Koszt sms według taryfy wewnątrzsieciowej, czy bardzo tani. Nie będzie żadnych premium sms. Akcja jest dla wszystkich bez wyjątku klientów Orange niezależnie od oferty prepaid, postpaid, czy mix. Z promocji można skorzystać tylko raz w tygodniu. Dziś wieczorem na specjalnym pokazie filmowym akcję zaprezentujemy dziennikarzom, a od poniedziałku pojawią się reklamy w TV i kinach. Na blogu spot można zobaczyć już teraz. Zapraszam też na stronę www.orangefilm.pl.

 

Ruszyły Środy z Orange. Wyślij sms na numer 241 z treścią FILM. Dostaniesz dwa bilety w cenie jednego

komentarze (84)

  • Michał (94.254..**) .

    Czy muszę kupić bilet normalny żeby dostać drugi czy przy studenckim też to działa?

    Michał, 15 Kwietnia 2009 14:29

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Michał tylko bilety normalne, bo akcja nie łączy się ze zniżkami np. studencką, czy rodzinną. Jutro na stronie www.orangefilm.pl będzie można przeczytać dokładny regulamin ŚzO. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 15 Kwietnia 2009 14:34

  • inezja (83.238..**) .

    Fajna sprawa ! :-) Pozdrawiam

    inezja, 15 Kwietnia 2009 14:39

  • stachu (85.219..**) .

    Czy to prawda, że Orange zmienił regulamin NOG? Dokładnie chodzi o punkt dotyczący zmiany stawki po doładowaniu konta z telefon z rachunkiem. Wcześniej takie doładowanie nie zmieniało stawki, a teraz podobno zmienia.

    stachu, 15 Kwietnia 2009 14:57

  • muddy (80.48..**) .

    stachu: nie zmienił regulaminu, tylko zaczął go stosować. Wcześniej stawki nie zmieniały się mimo iż według regulaminu powinny (a ściślej: regulamin nie wykluczał i nadal nie wyklucza doładowań z telefonu z rachunkiem spośród zmieniających stawki). Też nad tym boleję...

    muddy, 15 Kwietnia 2009 15:40

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Stachu, obecnie doładowanie z telefonu z rachunkiem w zakresie premiowania wyższych nominałów jest traktowanie tak samo jak doładowanie np. zdrapką.
    Umożliwia to korzystanie z bardziej atrakcyjnych stawek. Im wyższy nominał doładowania tym niższe ceny za rozmowy.
    Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 15 Kwietnia 2009 16:46

  • stachuu (88.156..**) .

    Panie Wojtku ja to widzę trochę w drugą stronę. Do tej pory miałem najniższe stawki i mogłem przedłużać doładowaniami z abonamentu za 25 czy 50zł nie tracąc ich. Teraz by mieć najniższe stawki zawsze będę musiał ładowac za 100zł. Pozostaje więc tylko liczyć na nową ofertę...

    stachuu, 15 Kwietnia 2009 17:30

  • groboszczak (213.134..**) .

    Przy tak małej ilości kin które biorą udział w akcji, to równie dobrze moglibyście zwracać połowę kosztów lotu na księżyc, bo i tak nikt by nie korzystał.

    groboszczak, 15 Kwietnia 2009 18:37

  • groboszczak (213.134..**) .

    Środy z Orange, czyli jak zabrać coś ludziom ale wmawiać, że coś im się dało. Wszyscy klienci sieci zapłacą (bo nie ma nic za darmo, to wszystko jest z naszych pieniędzy opłacane) za bilety dla małego grona ludzi którzy są w stanie z nich skorzystać. Sprawiedliwa by była akcja dla wszystkich, a nie dla kilku osób.

    groboszczak, 15 Kwietnia 2009 19:17

  • leon (188.33..**) .

    groboszczak, w akcji bierze chyba najwieksza siec kin w Polsce, chyba ze silverscreen jest wieksze, nie wiem dokladnie. Oczywiscie to nie zastapi nowej oferty, na ktora tutaj wszyscy czekamy, jednak nie widze powodow aby z zalozenia krytykowac akurat calkiem fajne wydarzenie dla osob, ktore lubia chodzic do kina

    leon, 15 Kwietnia 2009 19:43

  • manente (89.77..**) .

    @graboszczak
    Tak nie za bardzo wiem, co Ci zabrano?

    Sama akcja jest jak najbardziej ok.

    Masz 13 kin do wybory - w największych miastach. Oczywiście, że nie w kazdym kinie - w UK, gdzie ta akcaj powstała, też nie w każdym kinie z niej skorzystasz.
    Piszesz "Wszyscy klienci sieci zapłacą (bo nie ma nic za darmo, to wszystko jest z naszych pieniędzy opłacane)", polecam zwrócić się do rządu by z Twoich podatków nie opłacał, czyjegoś leczenia.
    Pozdrawiam

    manente, 15 Kwietnia 2009 19:56

  • Marta (89.77..**) .

    Oj, niektórym jak widzę wiecznie coś nie pasuje...
    Korzystałam z tej promocji w Anglii i pewnie skorzystam w Polsce. A liczba kin mam nadzieję, ze się powiększy.
    Pozdrawiam

    Marta, 15 Kwietnia 2009 20:21

  • g (213.134..**) .

    No niestety jest tylko 13 kin z czego 6 w warszawie. Ja akurat jestem z Krakowa i nie ma ani jednego.

    g, 15 Kwietnia 2009 20:47

  • tomasz (213.134..**) .

    Skoro ta promocja jest dla wszystkich którzy mają telefon w orange, to nie ma szans, żeby w nowej taryfie były dłuższe ważności konta na wychodzące.

    tomasz, 15 Kwietnia 2009 20:51

  • Wojtek Jabczyński (87.206..**) .

    G w Krakowie są trzy Cinema City w Plazie, Zakopiance i Galerii Kazimierz. Jak mi nie wierzysz sprawdź sam http://www.cinema-city.pl Sieć CC ma najwikszy udział w rynku kinowym w Polsce - ok. 60 proc., 25 kin z 271 salami. Do końca 2009 roku będa mieli 32 kina. Mam nadzieję, że skorzystasz z akcji ŚzO. Pozdrawiam.

    Wojtek Jabczyński, 15 Kwietnia 2009 21:44

  • Wojtek Jabczyński (87.206..**) .

    Tomasz jedno z drugim nie ma żadnego związku. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 15 Kwietnia 2009 21:48

  • tomek (92.244..**) .

    Sprawdzilem, przeczytałem, faktycznie akcja jest długofalowa bo wg regulaminu promocja trwac ma do 31.12.2011 r., jednak na stronie poswieconej ŚzO nie wypisano wszystkich kin Cinema City tylko te w najwiekszych miastach, co moze wprowadzac w blad co do zasiegu promocji, mam nadzieje ze wkrotce ta lista zostanie zaktualizowana o wszystkie 25 kin, ktore obecnie ma CC

    tomek, 15 Kwietnia 2009 22:11

  • Jacek (78.152..**) .

    Nie przesadzajcie. Akurat tutaj to orange nie musi nic kosztować. Kino ma w przybliżeniu takie same koszty czy będzie na filmie 10 osób czy 300. Czyli i tak zarobi za 1 bilet. Ja się na bank wybiorę.

    Jacek, 15 Kwietnia 2009 22:22

  • Wojtek Jabczyński (87.206..**) .

    Tomek akcja ŚzO obejmuje wszystkie kina sieci Cinema City i Orange Imax. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 15 Kwietnia 2009 22:22

  • mysliciel (83.22..**) .

    W końcu humorystyczna reklama Orange. Choć coś czuję, że dostępna będzie tylko w Internecie, a do telewizji puszczą pitolenie w stylu: "Jestem Eustachy i jestem wszystkimi kubełkami popcornu". BTW. nie zdziwiłoby mnie to, gdyby się okazało że ta sama ekipa z filmiku pracuje nad nowym pre-paid Orange...

    mysliciel, 15 Kwietnia 2009 22:25

  • Wojtek Jabczyński (87.206..**) .

    Mysliciel mam dobrą wiadomość reklamę zobaczysz w TV. Ponadto w kinach pojawią się też spoty z udziałem znanych aktorów jak np. Rob Lowe i Sean Austin. W drugiej sprawie muszę Cię rozczarować - to dwie różne ekipy :-)

    Wojtek Jabczyński, 15 Kwietnia 2009 22:32

  • tomek (92.244..**) .

    nie mniej jednak promocja jest naprawde w porzadku i mysle ze bedzie miala spore grono chetnych, sam dzis polecilem ja kilku znajomym, ktorzy nie intersuja sie tymi promocjami telekomunikacyjnymi i byli zachwyceni :)
    pozdrawiam

    tomek, 15 Kwietnia 2009 22:34

  • Marcin Stefański (83.28..**) .

    Cóż... trochę zmniejsza to niesmak po nieudanym starcie nowej oferty orange. Niestety, tylko trochę - zamiast ZNIŻEK produktów i usług z których nie korzystam wolałbym lepsze warunki oferty z której korzystam - czyli prepaid w orange.

    Rozumiem, że jest to ogólnoświatowy trend łączenia usług, żeby klient wydając pieniądze cały czas czuł, że oszczędza - ale bądźmy szczerzy - ile osób daje się na to nabrać?

    Marcin Stefański, 16 Kwietnia 2009 11:47

  • warmińsko-mazurskie (195.117..**) .

    Oferta obejmuje 17 miast. Załóżmy ,że w tych 17 miastach i okolicach ORANGE ma 10% wszystkich swoich klientów i 10 % z nich skorzysta z tej oferty. Oznacza to ,że najnowsza promocja skierowana jest do 1% klientów !!!

    warmińsko-mazurskie, 16 Kwietnia 2009 12:42

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Ciekawe założenia i ciekawe wyliczanie. Niestety kompletnie mijające się z prawdą. Sieć CC ma największy udział w rynku kinowym w Polsce - ok. 60 proc. Pozdrawiam i zapraszam na ŚzO.

    Wojtek Jabczyński, 16 Kwietnia 2009 12:57

  • muddy (80.48..**) .

    Reklama ciekawa, ale niewiele osób wie o tym, że dokładnie ta sama, która promowała Orange Wednesdays w UK. Dodano tylko polskie napisy ;-)
    Co ciekawe, w Orange UK SMS też wysyła się na numer 241.

    muddy, 16 Kwietnia 2009 14:21

  • mysliciel (83.22..**) .

    A tak sobie myślę, że fajniej by brzmiało: "Pomarańczowe środy". Bardziej by pasowało pod reklamówkę. ;)

    mysliciel, 16 Kwietnia 2009 16:44

  • mahnamana (83.5..**) .

    @muddy :) bardzo łatwo się domyślić, że to reklama z promocji w UK - w całości jest ona oparta na grze słownej w języku angielskim. Chodzi mi o homonimię słowa "orange" oraz o nawiązanie do ANGIELSKIEGO tytułu filmu ("clockwork" pasuje tu idealnie, "mechanicznie" już mniej). Co nie zmienia faktu, że jest bardzo dobra i naprawdę śmieszna :) Pozdrawiam

    mahnamana, 16 Kwietnia 2009 20:08

  • (83.5..**) .

    @muddy: a no i oczywiście sama nazwa promocji w reklamie brzmi inaczej niż ta, którą akcja ma w Polsce :)

    , 16 Kwietnia 2009 20:11

  • kaktus (89.77..**) .

    Panie Wojtku pewnie w związku z tą akcją wzrośnie zapotrzebowanie i ilość zamówień na darmowe startery Nowego Orange Go ze stony Orange ;)

    kaktus, 16 Kwietnia 2009 20:56

  • Bert (213.158..**) .

    CC ma 60% rynku? Hmm, no powiem szczerze że choć się tym tak bardzo nie interesuję, to nie wierzę w tą informację. Gdzieś tu jest haczyk... Jak to możliwe, żeby do kilkunastu kin w Polsce chodziło więcej osób niż do wszystkich innych sieci? Nie mówię tu o pojedynczych kinach w małych miastach, ale o Heliosie, Multikinie i innych większych sieciach, których nie znam ;) Swoją drogą czy jest szansa na inne sieci kin, czy umowa z CC i Orange Imax jest na wyłączność?

    Bert, 16 Kwietnia 2009 23:38

  • Internauta (91.192..**) .

    Witam. Mam pytanie na zupelnie inny temat a pisze tutaj bo latwiej bedzie je Panu dostrzec. Otoz chce zamowic bezplatny starter w sklepie internetowym orange. Nie chce jednak sie zgodzic na przetwarzanie moich danych przez ta firme. Zgodnie z "Regulaminem zakupów w Sklepie Internetowym Orange" &1 pkt. 9 niewyrazenie zgodny na przetwarzanie moich danych m. in. w celach marketingowych w czasie nieokreslonym nie pozbawia klienta mozliwosci na zlozenie zamowienie na wybrana oferte. Niestety opisany przepis nie jest uprzywilejowany w trakcie zakupow. Faktycznie bowiem nie moge zlozyc zamowienia jezeli nie odhacze i tym samym nie zaakcpetuje wyzej wspomnianego regulaminu. Problemu by nie bylo bo regulamin ja akceptuje. Jednak w tym samym "haczyku" jest tez informacja ze zgadzam sie na szeroko rozumiane przetwarzanie moich danych. Prosze o udzielenie odpowiedzi na moje pytanie. Dziekuje.

    Internauta, 17 Kwietnia 2009 08:40

  • Internauta (91.192..**) .

    Wspomniany cytat regulaminu jest czescia &2 pkt.9 - pomylilem sie. Odpowie mi Pan gdzie tu logika?!

    Internauta, 17 Kwietnia 2009 08:53

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Cześć Internauta. Oczywiście, że odpowiem, tylko najpierw podpytam naszych ludzi od oferty, bo sam z głowy nie wiem. Najpierw starter, a potem sms na 241 z treścią FILM. Cool :-) Pozdrawiam.

    Wojtek Jabczyński, 17 Kwietnia 2009 09:27

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Bert akcja jest na wyłączność z Cinema City i Orange Imax. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 17 Kwietnia 2009 09:34

  • Bert (213.158..**) .

    Ułaaa, no to szkoda, naprawdę szkoda że to umowa na wyłączność, bo ja i wielu innych klientów nie będziemy mieli szansy skorzystać z oferty. A dodam, że mieszkam w mieście wojewódzkim...

    Bert, 17 Kwietnia 2009 12:20

  • inezja (83.238..**) .

    Super !!! super !!! skorzystam z promocji w środę!! już mam zapisane miejsca :-) Kocham orange !!!! :-D

    inezja, 17 Kwietnia 2009 14:34

  • Jurek (83.5..**) .

    Ech! Ten nowszy filmik (brainwash) prawie zupełnie stracił swojego pazura przez kiepskie tłumaczenie gry słów "Clockwork orange" i Mechanicznej pomarańczy.

    Jurek, 21 Kwietnia 2009 22:53

  • aylon (62.61..**) .

    wszystko przedstawia się bardzo interesująco, ciekawi mnie tylko dokładny koszt sms'a pod nr 241 ?

    aylon, 22 Kwietnia 2009 10:10

  • inezja (83.238..**) .

    koszt smsa jest to cena normalnego smsa :-) wiem bo skorzystałam dziś idę z córką do kina ;-)

    inezja, 22 Kwietnia 2009 10:19

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Aylon koszt sms zależy od posiadanego planu taryfowego. W praktyce od 1 gr do 20 gr. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 22 Kwietnia 2009 10:32

  • aylon (62.61..**) .

    Dziękuję za odp. Oferta naprawdę mnie zaciekawiła, jednak nie jestem do niej do końca przekonana. Gdzieś musi tkwić haczyk, bo ŚzO muszą się jednak opłacać zarówno Orange, jak i CC.

    aylon, 22 Kwietnia 2009 11:09

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Nie ma haczyków, a opłaca się przede wszystkim naszym klientom. Wysyłasz sms na 241 z treścią FILM i to wszystko. Sprawdź. Pozdrawiam :-)

    Wojtek Jabczyński, 22 Kwietnia 2009 11:15

  • pikodat (80.52..**) .

    A może po prostu to takie połączenie akcji reklamowej ORANGE i CC?
    CC płaci ORANGE biletami za akcję promocyjną - tak to mozna w skrócie ująć zapewne....
    Swoją drogą zapewne w środy i tak mało klientów chodziło do CC i może lepiej miec w kinie zamiast 20 osób za 100 % - 15 osób za 100 i 20 za 50%?

    pikodat, 22 Kwietnia 2009 12:20

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Polidat moim zdaniem na tej akcji zyskują wszyscy, ale w największym stopniu klienci. Zwróć uwagę, że to nie jednorazowy strzał tylko akcja zaplanowana na kilka lat. W Anglii gdzie się urodziła jest prowadzona już 5 rok. Jako ciekawostkę statystyczną mogę podać, 80 proc widzów do kina chodzi w weekend. Myślę, że ŚzO moga to trochę zmienić :-) Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 22 Kwietnia 2009 12:35

  • jacek (84.10..**) .

    Nasuwa się pytanie dlaczego ludzie ( w tym ja ) chodzą do kina w weekendy?

    jacek, 22 Kwietnia 2009 12:38

  • Tomek (92.244..**) .

    pierwsza ŚzO za nami :) mysle ze debiut wypadl dobrze bo np u mnie w Zielonej Gorze w CC jak podpisywalem sie na liscie była zapełniona prawie cała strona A4. Naprawde super promocja i napewno jeszcze z niej skorzystam :) Pozdrawiam

    Tomek, 22 Kwietnia 2009 23:01

  • gamoń... (77.254..**) .

    Czyli kupuję bilet za 18 zł i drugi dostaję za darmo? Bo w reklamie w TV widziałem jak jakiś człowiek wpisywał 2+1... To ile muszę kupic biletów żeby dostać 1 gratis? Kupuję 1 bilet a drugi dostaję gratis czy może kupuję 2 bilety i trzeci dostaję gratis?

    gamoń..., 25 Kwietnia 2009 16:15

  • Tomek (77.253..**) .

    @gamoń - rezerwujesz 2 bilety, w kasie mowisz ze korzystasz z promocji ŚzO podajesz kod z SMSa i placisz 18 zl a wiec za 1 bilet drugi dostajesz gratis

    Tomek, 26 Kwietnia 2009 16:00

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Tomek cieszę,że CC w Focusie było pełne. A swoją drogą super, że wreszcie słynna Polska Wełna nie straszy w ZG. Wiem co mówię, bo to moje rodzinne miasto :-)

    Wojtek Jabczyński, 27 Kwietnia 2009 10:16

  • Tomek (213.199..**) .

    Wojtku mnie również cieszy fakt ze Polska Wełna już nie straszy wygladem, teraz stała sie wrecz jedna z wizytowek miasta :) Pozdrawiam

    Tomek, 27 Kwietnia 2009 10:23

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    To prawda. Palmiarnia zresztą też, a jeszcze się buduje mega park wodny z halą sportową :-) Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 27 Kwietnia 2009 10:28

  • wert (194.116..**) .

    w rzeczywistosci straca kina - duzo ludzi zacznie chodzic w srody za pol darmo niz w inne dni i za pare miesiecy w srody, w cinema bedzie full...

    wert, 05 Maja 2009 00:15

  • Elvis84 (85.11..**) .

    Witam, niestety przytrafiła się Wam spora wpadka. Zgodnie z regulaminem na stronie internetowej wyłączone z promocji są seansy 3D w technologii cyfrowej (Digital 3D) w kinach Cinema City (a zatem nie w Orange Imax). Dlatego też wybrałem się do Orange Imax w Katowicach na film Potwory kontra Obcy 3D, licząc, że obejrzę go w ramach Środy z Orange (zgodnie z regulaminem internetowym powinno tak być). Tymczasem przy kasie spotkało mnie nieprzyjemne rozczarowanie, na szybach kartka z napisem, że film ten nie objęty jest promocją Środy z Orange. Sprawdziłem regulamin, który był w kinie i tam pojawiło się dodatkowe wyłączenie seansów w kinach Orange Imax w technologi 3D DSR (niewiele mi to mówi, ale Potwory były takim filmem). Proszę mi wyjaśnić o co chodzi, bo regulamin powinien być jeden, zostałem wprowadzony w błąd i nie jest to sytuacja fair z Państwa strony.

    Elvis84, 03 Czerwca 2009 18:14

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Elvis84 niestety masz rację. To nasza wina i bardzo Cię przepraszam. Rzeczywiście ograniczenie, wynikające z naszej umowy z CC, a dotyczące wyłączenia z akcji filmów DMR w technologii 3D w Orange IMAX, powinno być w regulaminie na www.orangefilm.pl Poprawimy to niedopatrzenie. Dodam tylko, że takich filmów jest znikoma ilość - ok. 2-3 w roku. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 04 Czerwca 2009 10:24

  • Misieq (20.142..**) .

    A ja mam pytanie (ktore wysyalem rowniez za pomoca formularza na stronei SzO juz prawie miesiac temu i nie dostalem odpowiedzi). Czy platnosc za bilet(y) moze byc uregulowana voucher'em (pracodawca w ramach funduszu socjalnego mi takowe oferuje).

    Misieq, 04 Czerwca 2009 12:13

  • Misieq (20.142..**) .

    Odnośnie filmów 3D w kinach IMAX to w regulaminie zostały już wymienione jako nie biorące udziału w promocji, a za to w FAQ (na stronie http://www.orangefilm.pl) nadal widnieje taki wpis:

    9. Czy akcja Środy z Orange obejmuje filmy trójwymiarowe?

    Akcja Środy z Orange dotyczy:
    - seansów w kinach sieci Cinema City, z wyłączeniem seansów 3D
    - wszystkich seansów (2D i 3D) w kinach Orange IMAX

    Misieq, 04 Czerwca 2009 12:16

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Misieq na pewno doprecyzujemy zapisy w regulaminie i FAQ. Natomiast jesli chodzi o Twoje pierwsze pytanie to nie ma takiej możliwości. Vouchery nie łączą się z akcją Środy z Orange. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 04 Czerwca 2009 12:31

  • alunieek (83.20..**) .

    wiec jak to sie stalo, ze dopiero co wyslalam smsa, a odpowiedz nie ma? nic nie dostalam. a minelo juz ponad pol godziny ;\\ wyslalam smsa o tresci FILM na 241 i nic.. cos kiepsko to widze.

    alunieek, 14 Lipca 2009 09:46

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Alunieek zrobiłem dokładnie to samo co TY i dostałem zwrotnego sms z kodem po niecałej minucie. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 14 Lipca 2009 11:19

  • fylas (195.72..**) .

    Chciałbym zapytać jaka jest pula biletów do wykorzystania w jednym tygodniu. Na tę środę już brak ale winny jest Potter.
    Na pytanie komu się to opłaca/gdzie jest haczyk- odpowiem: w ilości sprzedanej coli i kubełkach popcornu.

    fylas, 28 Lipca 2009 13:42

  • bamse (83.24..**) .

    No pewnie te środy z orange cieszą się po prostu sporym zainteresowaniem, a liczba miejsc w kinach jest przecież ograniczona. No a jak jeszcze w grę wchodzi jakiś popularny film, to nie ma się co dziwić, że brakuje miejsc. Kto pierwszy, ten lepszy...

    bamse, 28 Lipca 2009 14:46

  • Toni (79.189..**) .

    Zamiast kodu dostałem informacje o tym, iż liczba kodów została wykorzystana. Jeśli można wiedzieć to jak to ilość i czemu nie ma o tym informacji ?

    Toni, 29 Lipca 2009 16:04

  • hauru (82.160..**) .

    miałem to samo ale przy kasie :((
    kody się skończyły - byłem zszokowany

    chodzę regularnie do kina od 3 lat i wcześniej korzystałem z sieci Multikina gdzie była zniżka na Nokie - jak ją wycofali była jeszcze karta multikinomaniaka na specjalnych warunkach w karcie kredytowej i też skanowali. Jak tylko okazało się, że Orange organizuje Środy z Orange w kinie odrazu się przestawiłem na środy i tylko kina CC. Bardzo się zdziwiłem jak 28 lipca w Arkadi przy kasach CC były pustki - a zawsze w środy mieli tłumy. Dopiero jak przy kasie okazało się że nie ma kodów to się domyśliłem czemu są pustki. Sieć kina CC chyba strzeliła sobie w stope tego dnia, prosząc operatora o zaprzestanie wysyłania kodów na filmy. Mam nadzieje, że to była ostatnia tak środa z ograniczoną pulą biletów. Inaczej sesn tej akcji będzie wypaczony. A klienci sieci poczują się oszukani, bo nigdzie nie jest powiedziane w reklamach ani na stronie, że kody są limitowane - czego w okresie przed wakacyjnym nie było. A ilość ludzi chodzących do kina przed wakacjami była większa. Poprostu gratuluje obu firmą tego "incydentu". Mniejmy nadzieje, że się on już niepowtórzy.

    hauru, 30 Lipca 2009 18:22

  • Ella (89.74..**) .

    Myślę, że to wszystko wina Pottera - pewnie było duże zainteresowanie filmem, może ludzie robili rezerwacje w CC - po prostu nie mogło starczyć dla wszystkich miejsc przy takim filmie. (pozdrowienia dla wszystkich fanów!)

    Ella, 30 Lipca 2009 19:16

  • Regulamin się kłania (83.175..**) .

    Wszystko jest OK - zobaczcie regulamin: --

    http://www.orangefilm.pl/tpsa/run?n=of_srody_z_orange_tekst&p1=31786
    --
    A konkretnie punkt 9: Liczbę kodów dostępnych w ramach akcji "Środy z Orange" określa Organizator.

    Regulamin się kłania, 31 Lipca 2009 08:35

  • maurycy (91.94..**) .

    Obawiam się, że to nie tylko sukces Harrego Pottera, ale raczej stałe i zamierzone działanie jednego z organizatorów. Niestety, miało być fajnie, a jak zwykle wyszło żałośnie. Pierwszym raz chciałem z akcji skorzystać, sala w moim kinie świeci pustkami, a liczba kodów i tak wyczerpana. Pewnie nastepnym razem o wyjściu do kina zacznę myśleć w czwartek o 00:01. A może powinien poszukać kodów na allegro? Pewnie ktoś wystawia za 8 zł. Już dawno nie czułem się tak rozaczarowany żadną akcją.

    maurycy, 26 Sierpnia 2009 07:27

  • travis (79.163..**) .

    maurycy weź pod uwagę to że pula biletów jest na wszystkie filmy, to że trafiłeś na salę gdzie nie było widzów, nie znaczy że w innych salach także były pustki. Z tym czwartkiem 0:01 nie jest głupi pomysł ale nie przesadzałbym tak, chyba że jesteś w stanie zaplanować coś na 6 dni do przodu.

    travis, 26 Sierpnia 2009 08:22

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Maurycy nasza akcja jest coraz bardziej popularna, co w połączeniu z ograniczoną liczbą miejsc w kinach i przepustowością kas, może spowodować, że np. przy najpopularniejszych premierach kinowych, jak choćby wspomnianym HP, może zabraknąć kodów. Dlatego proszę o wyrozumiałość i wcześniejsze rezerwowanie. Pozdrawiam.

    Wojtek Jabczyński, 26 Sierpnia 2009 10:02

  • maurycy (79.162..**) .

    Ja oczywiście wszystko rozumiem. Chodzi tylko o fakt, że w momencie, gdy słyszę, że KAŻDY klient Orange może iść do kina w środę płacąc tylko za jeden bilet a drugi dostając gratis, to nie interesują mnie ani liczba miejsc w kinie, ani przepustowość kas bo myślę, że jakoś zostało to rozwiązane. Gdybym wiedział wcześniej, że to wyścig po prostu bym sobie odpuścił. Za akcję środy z Orange więc dziękuję, nie zamierzam więcej korzystać.

    maurycy, 26 Sierpnia 2009 11:24

  • haldop (83.15..**) .

    Witam. Chciałem się zapytać jak długo trzeba czekać na smsa zwrotnego w akcji Środy z Orange? Już od ponad pół godziny cisza a film zaczyna się za 2h. Chciałbym wiedzieć czy mogę liczyć jeszcze na ten kod. Wysłałem smsa 2 razy, więc pomyłka nie wchdzi w grę.

    haldop, 18 Listopada 2009 14:56

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Haldop zazwyczaj przychodzi bardzo szybko. Nie mamy żadnych kłopotów z aplikacją. Nawet jak kody się kończą jest info zwrotne. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 18 Listopada 2009 16:24

  • haldop (89.72..**) .

    Dzięki za odpowiedź. Jestem po seansie. Sms zwrotny przyszedł na czas, jednak z godzinnym opóźnieniem. Następnym razem wyślę szybciej. Szkoda nerwów. Pozdrawiam i polecam film 2012. ;)

    haldop, 18 Listopada 2009 21:02

  • Misza (89.72..**) .

    Drugi raz chciałem skorzystać z promocji i drugi raz wtopa z brakiem kodów, mimo z ze nie ma zadnej "premiery" megasuperhitu. Dziękuje i wracam do Multikina :P

    Misza, 02 Grudnia 2009 19:42

  • Ivey (79.163..**) .

    wiesz pewnie jak wysyłałaś smsa przed samym pójściem do kina to mogło się tak zdarzyć bo generalnie akcja cały czas Cieszy się dużym powodzeniem, Może warto tydzień wcześniej wysyłać? kod będzie a nawet jak nie pójdziesz to raptem 20gr stracisz. Ja tak robię i zawsze kody były.

    Ivey, 02 Grudnia 2009 19:49

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Misza sorki, ale rzeczywiście zabrakło nam kodów. Coraz więcej osób korzysta z akcji. W środy wzrost widzów w porównaniu z innym dniem powszednim jest dwukrotny. Proponuje po prostu wysyłać SMS wcześniej. Ja tak robię :-) Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 03 Grudnia 2009 10:26

  • Marta (79.191..**) .

    Szkoda ze filmow 3D promocja nie obejmuje:/

    Marta, 06 Stycznia 2010 13:55

  • ada77 (89.250..**) .

    Czy można wprowadzić akcję odsyłania niepotrzebnych kodów.
    Dwa razy zdarzyło mi się otrzymać kod, ale nie mogłem skorzystać z przyczyn osobistych. Kody się zmarnowały.

    Mógłbym odesłać go i wróciłby do puli...

    ada77, 03 Lutego 2010 15:04

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Ada77 nie mamy możliwości technicznych, aby odsyłać niepotrzebne kody. Przyznaję, że mamy z tym kłopot, bo spory odsetek osób pobiera kody, a później ich nie wykorzystuje.
    Dlatego zachęcamy do wysyłania sms-ów wtedy, kiedy ktoś jest pewny, że skorzysta z akcji Środy z Orange. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 03 Lutego 2010 15:29

  • jozek (83.24..**) .

    kodow nie ma, bo handluja nimi na aledrogo - chocby dzisiejsza aukcja http://allegro.pl/item910195916_srody_z_orange_kod_2_bilety_w_cenie_1_kino_sroda.html a nie jest to pierwsza aukcja jaka widzielm z kodami :/ Chcialem dzis isc na "The Limits of Control" Jim'a Jarmusch'a, ale juz w poniedzialek rano kodow nie bylo :-( a na kino naszlo mnie dopiero w niedziele wieczorem. Wiec co - mam wysylac juz w czwartek, aby miec kod, choc nie wiem wtedy jeszcze na pewno bede mial czas i czy pojde??? Chyba nie tedy droga.

    jozek, 03 Lutego 2010 16:46

  • Robert (83.30..**) .

    @ jozek - nie pomyślałem, że można takie kody sprzedawać ... hahaha - a zarobek super duży jak widać jak się odejmie prowizję ... mnie ciekawi jak taki kod ktoś może wykorzystać - ja do kina nie chodzę więc z tej oferty nie korzystam - kiedyś pomyślałem, że mógłbym zaoferować takie kody kuzynce (oczywiście za darmo) tylko zaraz stwierdziłem, że jak ... bo przecież chyba trzeba pokazać taki kod otrzymany sms'em na komórce a nie na jakiejś kartce ?

    Robert, 03 Lutego 2010 21:52

  • Art (193.238..**) .

    Lipa jakaś!!! W czwartek rano wysłałem sms-a i otrzymałem odpowiedź o braku kodów! Bo rzekomo się wyczerpały! 8.09.11.
    Kto mi to wyjaśni?

    Wątpię żeby był megadzienny popyt na te kody!

    Art, 09 Września 2011 11:27

  • xxx (139.82..**) .

    http://allegro.pl/srody-z-orange-28-09-2011-najszybciej-i1845852139.html

    http://allegro.pl/srody-z-orange-i1846072997.html

    26. Przekazywanie osobom trzecim otrzymanej z numeru 241 wiadomości SMS z kodem na Środy z Orange lub kodu na Środy z Orange jest zabronione.

    xxx, 28 Września 2011 00:10

  • Iwi (93.176..**) .

    ale chłam ! wysłałam smsa kilka minut po 24:00 KODÓW BRAK :| i co niby kody się rozchodzą w kilka minut po polnocy ze srody na czwartek? swietnie.. lipa na calego:P

    Iwi, 15 Grudnia 2011 00:48

Dodaj komentarz